Vuoden 2023 allaslajien AIDA -kisat kilpaillaan Jejun saarella Etelä Koreassa 10.-17.6. Blogissa voit seurata kisajoukkueen tunnelmia ja sivupalkista löydät lisää linkkejä kilpailun tiedotukseen ja livestreamiin sekä sosiaaliseen mediaan. Live on nähtävissä AIDA Freediving -Youtube kanavalla. Kisajoukkuetta tukee tänäkin vuonna Sukeltajaliitto.

sunnuntai 17. kesäkuuta 2007

Saana Partinen

Aloitin vapaasukelluksen harrastamisen syksyllä 2006 mieheni Samin innoittamana. Alussa minua kiehtoi vapaasukelluksessa erityisesti hiljaisuus veden alla ehkäpä sen takia, että olen kahden vilkkaan 7- ja 5-vuotiaan tyttölapsen äiti : ) Lisäksi on ollut hauska huomata, kuinka
olen harjoittelun myötä kehittynyt erityisesti DNF:ssä. Olen myös huomannut pitäväni kilpailemisesta ja tämän vuoden SM-kisoissa Kouvolassa sijoituin naisten sarjassa toiseksi!

Olen aiemmin harrastanut voimannostoa ja alkeita Tae Kwon Dosta. Nämä molemmat harrastukset katkesivat raskauksiin. Oikeastaan muuta liikuntataustaa minulla ei ole. Tänä vuonna olen myös päässyt kokeilemaan muutamia kertoja syvyyssukellusta ja toivon, että Mariborin kisojen jälkeen voin keskittyä nykyistä enemmän sukeltamiseen ulkovesistöissä. Mariborissa kilpailulajeinani ovat DYN ja DNF.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moro, Poro ethän oo liian kauan poissa, kun en oo ees vielä käyny Vaimon kanssa ongella.